
................................................. MÜDÜRLÜĞÜNE
Döküman Yönetim Sistemine (DYS) geçiş sürecinde okul ve kurumların IP adresi, internet bağlantı durumları bilgilerine ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda yer alan formun açıklamalar doğrultusunda, okul veya kurumlarımızca doldurularak en geç 10/02/2017 tarihine kadar herhangi bir tekide mahal bırakılmaksızın besiri72@meb.gov.tr adresine mail olarak gönderilmesi gerekmektedir.
Notlar:
1. Okulun internet bağlantı durumu bilgisi MEB ADSL, VSAT Uydu, Fatih TTVPN veya yok olarak belirtilecektir.
2. Okulun IP adresi okulda MEB ADSL, VSAT Uydu, Fatih TTVPN hattına bağlı okul bilgisayarından www.ipgor.com internet sayfasına girilerek öğrenilecektir.
Forma ulaşmak için tıklayınız...